tisdag 17 januari 2012

Uppdatering


 Varit väldigt frånvarande och allmänt förvirrad de senaste veckorna men inte lyckats blogga fullt ut som jag brukat men nu så är det gjort! Alla fyra tentor på fyra förbenade dagar. Helt galet. Hur det gick... det får vi helt enkelt vänta och se. Räknar med 4-6 veckor.. Fick tillbaks senaste uppsatsen igår. 60! Nöjd med det också men otroligt irriterande kommentarer från vår käre professor. Som inte ens höll i den delen av kursen. Nåja...
 
Efter sista tentan i lördags blev det tentafest med många från klassen. De där britterna skulle garanterat kunna dricka vilken gigantisk karl under bordet som helst. Helt galna! Under tiden jag drack en öl svepte en av tjejerna en kanna(!) drink (kan ha varit två också), samt fyra shots. Detta exklusive vinet innan och även innan kl slog 21. Det är något jag inte ska lära mig efter detta i alla fall. Jag och Radu som är väldigt förståndiga drog oss hemåt vid tolvslaget, dock efter att ha smakat en kanna tillsammans. Saft trodde vi, men icke. Det märkte vi dagen efter. Så vid tretiden stack vi till Beefeater Grill och käkade grillat. Mums filibabba! 

Hemma väntade Krispy Kreme donuts, jag smakade en tugga men lämnade resten till R. Högg istället in på Marabou, så klart! Tack kära syster för att du livade upp min lördag efter tentan. Hur perfekt som helst med gotteri, men framför allt tankar från Götet! 
Bokat in en resa till Göteborg förresten, 27 januari. Måste ju fira att brorsan klarat utbildningen och fått jobb!! Så stolt över honom! Ska bli skönt att få ro om pappa lite och träffa familjen. R har ju inte varit där på länge heller så det ska bli skoj. Vi kanske kanske också hinner upp en dagstur till Oslo...



Inga kommentarer: