tisdag 28 februari 2012

Förberedelser

Tydligen tog de musten ur mig för jag har haft huvudvärk hela dan. Riktigt irriterande!

I alla fall. Lite förberedande igår för Rs födelsedag. Köpte ballonger och vandrade i stan med dem flygande runt mig. Utmaning utan dess like eftersom jag också hade brorsan med mig på Skype.

På kvällen bakades det samtidigt som jag gjorde fisksoppa. Det blev kaka som R tog med till jobbet , tre små prinsessbakelser (egentligen bara en riktigt bra)och resterna av smeten blev en sockerkaka. Detta efter en heldag på skolan och mataffär på vägen hem. Inser mer och mer varför huvudet värker...pust!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att ni har en trevlig kväll och att huvudvärken är borta kramar från beryllen

Karin sa...

Tack det va väldigt mysigt, nu är vi hemma och slappar. Gott och alltid lika mysigt. Huvudvärken borta :)typ iaf...lurar i vassen så att säga. Kram