torsdag 1 mars 2012

Blommande rosor och kinesiska piller

Imorse tog det väldigt lång tid att vakna i detta hem. R kom slutligen iväg till uni och jag satte mig och pluggade.

Vid halv två anlände jag uni och träffade min härliga grupp i vår business school som ni ser på bilden. Stimulerande miljö och det går ju bara inte att undvika le när rosorna blommar utanför.

J har haft riktigt jobbig influensa i en vecka så X hade med sig en hög kinesiska piller till henne. Jag och M sög på varsin watermelon frost för den var tydligen okej även om man inte var sjuk. Annars vet i sjutton om jag vågat knapra piller med tecken jag inte fattar. Alls.

Måste säga att jag lyckats hamna i en riktigt bra grupp. Vi har presentation den 17 mars som jag tror vi kommer lyckas riktigt bra med. Spännande!

Efter gruppmöte gick vi på ett seminarie och för andra veckan i rad dök läraren inte upp...

Sista seminariet för idag hade jag en presentation. Mindre lyckad gruppsammansättning men jag var nöjd med min insats.

K vandrade trallande hem i 15 graders värme och slängde mig i soffan med R och beställde indiskt.

En vanlig dag.

Inga kommentarer: