torsdag 8 mars 2012

Lilla pyret O har blivit stor

Öppnade upp datorn och såg att D hade skrivit till mig och att det var lilla O som ville prata. Sitter en stund och skriver till dem och självklart tror jag att det är mamma D som skriver för enligt mig är ju lilla pyret liten. Ännu mindre än jag, Lilla Karin. Men efter en stund säger hon godnatt och så kommer mamma D. Jag förstår inget.

Jag har alltså suttit och pratat med lilla stora O, som helt själv manövrar mellan mig och sin bror på skype. Stavar helt korrekt, frågar och svarar på mina långa inlägg som jag inte ens förstår hur hon kan läsa själv. Jag är så imponerad här just nu så det finns inte. För mig är ju detta lilla O:

(Foton tagna 16 augusti 2006 på deras terass utanför Varberg. Mina och O's fossingar och händer. Så glad jag är att jag har er finingar i mitt liv! Och tänk att jag fick möjligheten att se lilla O på ultraljud inne i magen. Underbart)





Inga kommentarer: