måndag 15 oktober 2012

Bo på landet

Har blivit himla dåligt bloggande på sistone, vet inte riktigt vad det är. Men jag vill ju så gärna dokumentera vad vi gjort och så har jag inte blivit helt vän med iPhonen ännu. Kanske helt enkelt får fortsätta att blogga som jag gjorde förut, som nu. Men kameran vi köpte. Blir ju så himla fina bilder. Lite roligare!

Förra veckan fick jag efter mycket om och men med mig R ut på en lååång promenad. I början gick det lite trögt, men sen fick han se så fint vi egentligen bor och då blev han så glad så :p
 Jag visade vart jag hade promenerat några dagar innan. Det är så fantastiskt att bo på landet här i England.Vi har mängder av restauranger, pubar och affärer på kort promenadavstång. Starbucks, Costa och andra goda caféer finns också. Sen har vi detta, landet! Måste ut idag också, för nu lyser faktiskt solen igen.
 Var lite lerigt lite varstans efter en regnig natt men det löste vi med att klättra lite.
 Och där har vi slottet i bakgrunden. Ja, jag kan inte sluta förstå poängtera detta. Tänk att vi har ett gammalt hederligt slott bara sådär runt knuten.

 Det var ju tvunget att dokumenteras på Facebook osv också. Så klart!
Oftast regnar det något litet nästan varje dag här i England. Men oerhört lite oftast. Mest varje dag så lyser solen från en klarblå himmel. Fantastiskt!

Inga kommentarer: