torsdag 13 oktober 2011

Meal deal Tesco


Ok, så jag gick till tesco för att köpa lunch. Erbjudande med huvudrätt i form av sallad, macka el sushi, frukt el chips och en dricka. Jag valde naturligtvis fel och som student måste man ju vara lite ekonomisk. Kassörskan går då med mig till hyllan, pekar på vad jag kan välja och väntar på mig tills jag valt. Här gällde det att vara lite mer beslutsam än vad fröken Karin brukar vara. Vi går sen tillsammans tillbaks så jag slipper stå i kö igen. Herregud så gulligt. Dagens ros, kanske till och med årets ros till henne.

4 kommentarer:

Brorsan sa...

Måste vara ett släktdrag. Jag lyckas också se väldigt vilsen och förvirrad ut stundtals. :)

Karin sa...

Hehe jodå vi lyckas ju änna med det vi i familjen. Det är ju bra för då hjälper mindre förvirrade människor oss. Tur vi har E och R du ;)

Anonym sa...

Förstår inte vad ni fått detta ifrån, pappa och jag är väl aldrig förvirrade???

Karin sa...

Nej nej aldrig. Skulle aldrig falla mig in att tro något sånt. Det måste vara något vi fått från storsis. ;)