fredag 28 oktober 2011

Nästan som julafton

Det började med lapp från royal mail i postlådan. Har ett paket att hämta som jag måste betala tullavgift för. Mycket nyfiken! Trodde det va familjen som skickat paket efter mina dreglande mail med blygsamma besked att jag minsann behövde saltgodis.

Men hos vår concierge fann jag tre paket. Ett med våra nya glas vi beställde för några veckor sen och två från familjen. Åh så glad jag blev. Pluggveckan ser mycket ljusare ut. Tack kära ni!!! Fredagsmys :)

Hemliga paketet? Återstår att se. På väg dit nu..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen kom dina paket fram, vi har också väntat på detta, efter
dina "blyga dreglande mail"!!!

Vi postade dem i lördags, men jag hoppas att du har fått ett kuvert också?

Dela nu med dig av godiset till R.

Kramar från skogen

Karin sa...

Då gick det ju faktiskt rätt snabbt =) Imponeraden. Åh så glad jag är! Har skickat mail också. Hihi...

R gillar inte saltlakrits. Hur bra är inte det?!?!