torsdag 14 juni 2012

Bankbesvär deluxe

Kräver lunch! Sitter och försöker bli mindre arg. Detta med bank i detta land. Herregud!!!!

Idag trodde jag att jag skulle explodera. Över en månad sen och 5-6 samtal under tiden och fortfarande inga kort. Hur är det bara möjligt?!?! Vilka inkompetenta idioter det finns i detta land!! Och systemen ska vi inte ens gå in på.

Då för över en månad sen sa de att vi lovar. Allt är klart. Korten kommer inom tio dar. Mmm just det.

Idag sa killen till mig. Jag kan inte svara på något. Du måste gå till ett kontor. När jag kommer dit vill de ge mig telefonen så jag kan ringa kundservice?!?!

Det slutar med att jag får prata med en bra en. Tydligen så har de inga uppgifter om mig?!? Kanske någon kunde sagt någon av de 10 gånger vi ringt eller 3 gånger jag vart där?!? Så jag var där i 30 min och svarade på de mest löjliga frågor man kan tänka sig.

Nu ska korten komma inom 4-5 dar... Mitt då. För R måste ringa själv och svara på miljoner säkerhetsfrågor. Hoppas hon ska gå... Fortsättning följer.

Inga kommentarer: