tisdag 26 juni 2012

Snapshots från soliga Tolouse city

Vandrade runt en stund på stan innan lunch och lite efter. Tog några foton med vanliga kameran för en gång skull. Jag har mycket att lära men bilderna blir ju väldigt bra ändå. Ska bli spännande att lära sig den ordentligt!

Så kul att hitta vackra saker att fota måste jag säga. När man strosar runt så där själv är det extra kul. En del stannar och undrar vad jag fotar och snackar på franska trots att jag säger att jag inte förstår. Härligt! Glada människor i alla fall.

Lunchen intogs faktiskt på samma torg som gårdagen. Det var väldigt svårt att hitta något jag ville ha på kort tid. Tung väska med dator i, hopp om att finna wifi någonstans. Men icke!

Dock fick jag mig en fantastisk lunch själv i skuggan av parasollen och grym utsikt över flanerande fransmän och fransyskor. Det är ju faktiskt väldigt mysigt att äta själv också.





Inga kommentarer: