lördag 1 september 2012

Loppisfynd

Idag har varit en fullpackad dag, har knappt suttit ner alls. Nu sitter jag nerkurad med te och chokladbollar i vår nya fåtölj. För det är jag värd! Gardinerna är uppe och mycket fina. Loppisfynd är gjorda (ett av dem här nedanför - menyn i bakgrunden är från ett teställe i Iasi, Rumänien), mat är lagad och uppäten och jag har till och med bakat chokladbollar. Sen har jag äntligen fått städat och plockat ordning ordentligt, vardagsrummet börjar komma till sin rätta. R har jobbat hela dagen och korrekturläst min uppsats. Fick sista mailet och okejande från min handledare att jag kan ändra de sista grejerna och sen skicka in den...

Tidigare var jag också på jakt efter färg och pensel till det nya bordet jag köpte idag. Får ser hur det blir när det är klart. Älskar att jag funnit en ny loppis!

Inga kommentarer: