lördag 17 november 2012

bareMinerals

Imorse var tydligen budet här men ytterdörren var låst så han lämnade en lapp. Satte då upp instruktioner på dörrn så när han kom andra gången så visste han vad han skulle göra.

Sen så, då fick jag mitt paket. Beställde i onsdags kväll och levererades alltså 10 imorse (om jag hade vart smart...). Helt otroligt bra leveranser i detta land. Inget betalade jag heller. Det är väl ungefär det som jag för tillfället tycker är bra i detta land.

Nog om det. Sminket nu!
Slänge mitt gamla gamla smink i tisdags kväll. Talade om det så stolt för H i onsdags och då sa hon att det var ju inte det smartaste. Nej det kan jag hålla med om. Så onsdag kväll blev det beställning av nytt. Ansiktet fick helt enkelt vila denna veckan. Slängde verkligen allt också, verkligen allt. Så skönt! Också där inspirerades jag av C och hennes slängarmånad tror jag :)

Ny hudserie, nytt smink. Nu ska väl huden bli bra igen hoppas jag!



2 kommentarer:

Christine&Paris sa...

Jag köpte nytt puder igår. Kör dock på Clinique, har haft samma i flera år och är supernöjd då nu byter jag inte. Använder det iofs inte varje dag heller. Bara under ögonen och till fest :)

Karin sa...

Visste faktiskt inte ens att Clinique hade detta, det finns så himla många så jag höll på att bli tokig när jag skulle beställa ;) Ibland får man svänga till det lite extra på fest :D