torsdag 15 november 2012

Grått grått grått



Vid tvåtiden ringde M och fick med mig ut på stan en sväng. Fotade vackra vyer på vägen dit men oj så grått och kallt det var idag. Jag fick till och med gå tillbaka och hämta ponchon och slänga över kappan. Brr... Men hösten är minsann väldigt vacker ändå trots tjockt grått molntäcke!

Vi fick äntligen tummen ur att ansöka om ett entrékort til slottet här i Kenilworth. Alla boende får ett gratis som räcker i tio år. Magnifikt :)



 M har kommit tillbaka från resa till Sydafrika där hon bland annat varit på bröllop. Hon köpte den här fina magneten till oss, i läder. Så gulligt att hon kom ihåg att vi har magneter på ett speciellt ställe och tänkte på oss på sin resa. Tack M!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Har ni knyckt vår idé om kylskåpsmagneter?! Eller har vi knyckt eran? :)/brorsan

Karin sa...

Haha... jaa du. Jag visste inte att ni hade massa magneter, så antingen är vi lika eller så har ni stulit från oss ;) Har ju lilla trollet jag fick av dig 2001 här också :D
Kram sis

Anonym sa...

Mor säger: ni är ju syskon och sen har ju mor och far lite kylskåpsmagneter! Arv eller miljö?!

Karin sa...

Haha arv och miljö tror jag :)