fredag 16 november 2012

Hasselbackspotatis, biff och rödvinssås

Vi var så vansinnigt hungria förut och hade ingen aning om vad vi skulle äta. Så jag skrollade istället runt på facebook, kanske normalt sett inte vettigt men så fick mitt ena öga syn på någon som skrev något om detta (tror det var C?) och genast blev jag sugen.

Åkte till Waitrose, hem och fixade ordning detta. Så himla gott var det!

Nu sitter vi med varsin dator och varsitt glas rödvin. R planerar för sin helg i London på Hackathon, det ni! Jag bloggar, surfar julklapp efter tips på annan blogg till R och njuter av att kika på mitt nya smink..mer om det...


2 kommentarer:

Sofia sa...

Gud vad gott med hasselbackspotatis, det har jag inte ätit på flera år!

Karin sa...

Ja det var vansinnigt gott. Gjorde det för några månader sedan också, men innan det precis som du massa år innan!