måndag 12 november 2012

Min lilla hörna på Costa

Idag invigde jag mitt nya lilla krypin som jag hittade på Costa här i stan. Under trappen och på något vis lite undangömt men ändå så att man hörde lite stim och såg lite folk ibland. Perfekt! Lätt att jag ska dit igen.

Jag gick dit i sånt där äckligt regn ni vet. Som bara är där i luften på något vis.
Förmiddagen spenderades där tillsammans med en kopp cappuccino och jag fick samtidigt gjort en massa. Funderade också över min "academic dress" som ska beställas snartast inför examen i början av december. Vet inte om jag ska köpa eller hyra för jag hittar inga priser... irriterande! Hatt ska till också. Ska bli spännande att uppleva detta må jag säga. Nu har jag ätit lunch, hemmagjord sallad och ballerina (slut nu...hur ska jag klara mig?!). Dags att sätta tänderna i lite mer rumänska!

2 kommentarer:

Monica sa...

Åh vilken söt gran:-), Costa gillar jag nästan mer än Starbucks, men nu gör tydligen Starbucks lite starkare kaffe också. Och skönt med en "egen" liten hörna.

Karin sa...

Ja visst var den gullig! Gillar också Costa mer än Starbucks faktiskt. Det är godare kaffe och skön stämning :)