måndag 5 november 2012

I'm back! Londonstyle

 Nu äntligen har jag fått tummen ur och börjat blogga igen. Har bestämt mig för att hålla kvar vid kameran och inte iPhone. Bättre bilder och inläggen blir faktiskt publicerade...hoppas jag. Flera av mina inlägg har helt enkelt inte publicerats, väldigt trist.

I fredags morse gick jag upp i gryningen och pluggade det sista på tentan i rumänska. Tror inte det gick jättebra...nåja. När den var klar fick jag resultatet från mitt masterprogram, distinction på uppsatsen och merit på hela alltet. JAAA!!

Det behövdes ju firas, men framför allt skålades det i Prosecco på kvällen för att jag mötte upp kära syster i London! Fantastiskt. Jag kom dit lite tidigare än henne, checkade in och gick sen och mötte sis på stationen. Sen gick vi tillbaka till hotellet och vidare ut på stan. Vi var hungriga och hoppade in på Italian Kitchen och åt riktigt god mat. Dock beställde vi dessert som glömdes bort och den tog till och med slut (?) så vi fick bli utan. 







Gott var det i alla fall och mysigt hade vi. Härligt att komma till London lite grann!

Inga kommentarer: