torsdag 8 november 2012

Mysmåndag

Det var skönt att ha lite semester med syrran måste jag säga. Var helt avkopplad. Men nu har jag dock en hel del att ta tag i, men det var det värt. Därav ingen bloggning på några dagar. Sen har det liksom inte hänt något mer spännande än mitt ansikte i datorn mest hela tiden. Jobbsök pågår!

Måndagen startades med en go frukost hemma. 
 Kaffe blev det i Leamington Spa, 11 kaffe. Precis som det ska vara. Caffe Corleone så klart.




 Anneli shoppade järnet och vi fortsatte med det i Stratford upon Avon, samt kikade på de vackra städerna så klart! Sen lunch blev det på Carluccios, även middagsmat inhandlades där. Så gott så gott!

Nu har hon åkte hem och det blev så tomt utan hennes snusande på andra sidan väggen. Men vi ses i jul igen! 
 Ja men visst ja, viktigt viktigt. Julbutiken i Stratford missade vi ju inte! Snart är den här...julen alltså!!

3 kommentarer:

Steel City Anna sa...

Kommentarerna krångar, står att jag är anonym men det är jag inte :)

Steel City Anna sa...

Fina bilder, skrev jag när jag försökte kommentera sist, och julshopen ser helt fantastisk ut!

Karin sa...

Hej Anna! Tack :) Ja den är helt galet fin alltså. Det är kul med dessa julshoppar som är året runt. Du måste gå dit om du åker förbi någon gång. Jag blir helt tossig och vill ha allt :)