onsdag 21 november 2012

Byta portal för bloggen?


Läste i en annan blogg tidigare idag att hon hade fått problem med sin portal och att hon hade slut på utrymme. Tänkte i mitt stilla sinne att det har minsann inte jag fått, och så bara sådär dyker det upp när jag ska blogga här ikväll. Slut på utrymme och jag måste betala för att blogga nu?

Känner ju inte riktigt för det. Kanske dags att byta nu då... Har funderat på det ändå faktiskt. E, hur är Wordpress? Vet du hur det är med fotona där? Har man begränsat utrymme? Någon annan som vet?

Så nu blev det bildlöst och väldigt händelselöst och trist. R kom hem nu och hjälp mig med detta kluriga.

4 kommentarer:

Christine&Paris sa...

Oj visste inte att det var så på blogspot! På blogg.se funkar det bra, jag har bloggat i 3,5 år nu (jisses!?) och har en hel del foton. Inga problem än så länge :)

Monica sa...

Du kan starta en ny bara här om du vill, beror lite på hur många foton du lagt in tidigare och i vilken storlek, om fotona är i Mb när de tas i kameran kan man förminska innan de används. Vet inte om det är olika stort utrymme hos olika portaler men antar det kan bli "fullt" hos alla. Hör att många betalar lite för att behålla sin blogg men lätt att starta ny också hos samma.

Karin sa...

Nej jag hade ingen aning heller Christine, läste väldigt snabbt men något med picasa osv... och att man måste betala per månad för att ha utrymme. Jag ska kika mer på det, men den andra tjejen hade sin blogg på blogg.se tror jag! Jaa, jag tycker det är väldigt konstigt. Sen använder jag väldigt stora foton också..kanske skulle tänkt på det. Hmm...what to do!?
Ja jag skulle ju kunna starta en ny här, så sant Monica. Får ta mig en liten funderar måste jag säga!

Sofia sa...

Jag trivs jättebra med Wordpress. Brukade ha blogger (blogspot) förut men tycker bättre om Wordpress.