torsdag 30 augusti 2012

Att vinka hejdå till C

Imorse gick jag upp något tidigare än vanligt och gjorde i ordning mig lite snabbare. In i bilen och körde till Birmingham och hämtade upp C. Dags för henne att åka hem till Minneapolis efter vårt år här på universitetet. Kändes konstigt för henne och för mig också, det gick på något vis upp för mig att det är över nu. Nåväl...snart.

Väldigt trist att vinka av en riktigt skön och härlig tjej, önskar vi hade bott närmare varandra och fått möjlighet att lära känna varandra bättre. Men sånt är livet som vår diskussion hetsade kring över en kaffe på Costa. Båda inser att man möter många i livet och sen kanske de bara försvinner eller finns kvar där i periferin. Vissa återkommer och vissa försvinner helt.

Hoppas att jag och C finns kvar på något sätt i varandras liv.






Inga kommentarer: