tisdag 21 augusti 2012

Avsked

En negativ grej med att bara blogga med kameran är att jag inte riktigt hinner med och det blir oftast bloggning någon dag efter, inte riktigt mycket i farten längre. Men samtidigt gillar jag bilderna desto mer. Så jag fortsätter nog så här ändå!

I söndags kväll körde vi till Birmingham och käkade på Jamie's Italian, avskedmiddag för A. Vi var nio personer, inklusive hennes föräldrar. Kul att träffa dom också! Det blev lite emotionellt då vi alla börjar inse att året börjar gå mot sitt slut. Jag förstår absolut ingenting! Har ju inte helt tagit mig till universitetslivet som de flesta andra i klassen, har känt mig något äldre och fokus på andra ting än de andra. Sen har jag ju lyckats träffa några guldstjärnor som jag kommer fortsätta hålla kontakt med. Det känns väldigt skönt!

Inga kommentarer: