torsdag 23 augusti 2012

Tur till "storstan"

Jag glad i hågen att följa med R till Leamington Spa och shoppa lite. Kika på ett par skor som jag måste köpa och gå till Boots och uppdatera massa grejer. R skulle klippa sig, äntligen! Såg ut som en stor buske i huvudet. Men han har inte vågat riktigt, läskigt med en ny frisör.
 Då när jag anländer, 17.30 till butikerna. Ve och fasa! Stängt?!?! De stänger 17.30. Jösses... till och med Boots. H&M öppet till 18 men där var det inget skoj så jag gick och satte mig på salongen och väntade på R. Inte lika glad som översta bilden..
 Men det ska vara en mat och dryckfestival snart här. Det peppade upp mig lite grann.
 Men sen började det regna och vi rusade till bilen. R snygg som tusan i håret och mycket nöjd med sin nya frisör och samtal till Indian Edge, för att hämta upp indiska middagen på vägen hem, gjord.

Inga kommentarer: